Monday, November 30, 2009

Berita Baik!!!.. Bekam Untuk Lelaki Dan Wanita…

Bekam adalah satu kaedah rawatan yang dirumuskan untuk menggalakkan pembersihan darah melalui kulit. Melalui kaedah ini kita boleh mengeluarkan kotoran toksin daripada darah.

Kaedah ini bebas daripada sebarang pantang larang, adat istiadat dan kesilapan. Bekam juga adalah sejajar dengan kehendak masyarakat moden. Bekam adalah selamat, hampir tiada kesakitan, tidak berbahaya namun amat berkesan untuk menghapuskan kesakitan.

Dengan berbekam juga, kita boleh mengembalikan fungsi fizikal dalam pencegahan dan penyembuhan penyakit. Melalui kaedah bekam kita dapat membuang kotoran toksin di dalam pembuluh darah dan otot di bawah kulit.

Dalam jangkamasa panjang, kaedah rawatan bekam dapat membaik-pulih tubuh badan kita secara beransur-ansur dan membuahkan kesihatan yang optimum, dengan itu bekam dapat menyumbang kepada pencegahan penyakit untuk jangkamasa pendek dan jangkamasa panjang..

Bagi kaum lelaki, selain dari berurut, berbekam adalah satu rawatan tambahan yang efektif untuk melancarkan perjalanan darah dan membantu merawat pelbagai jenis masalah dan penyakit.

Tidak ketinggalan juga pada kaum wanita yang ingin berbekam, kami ada menyediakan Pembekam Wanita. Sila hubungi kami di talian 013-3239822 untuk temujanji rawatan.