Wednesday, January 13, 2010

Urut Tradisional Melayu - Penyakit Kebas...


Penyakit kebas dipercayai berpunca akibat gangguan perjalanan darah pada bahagian-bahagian tertentu badan atau akibat saluran darah disaluti oleh lemak dan lendir. Ini mengakibatkan bekalan darah tersekat dan tidak sampai ke bahagian tertentu pada badan.

Pada kebiasaannya, penyakit kebas menyerang anggota kaki, mungkin akibat bersila, anggota-anggota tertentu terlipat dalam tempoh yang agak lama, ataupun tangan tertindih ketika tidur.

Mereka yang diserang penyakit ini akan hilang rasa dan mengalami kesukaran untuk berdiri, bergerak atau berjalan dalam tempoh beberapa minit. Sakit kebas yang berterusan boleh menyebabkan seseorang itu mengidap sakit lumpuh pada bahagian yang berkenaan.

Bagi kaum lelaki yang ingin berurut , saya menyediakan Perkhidmatan Urut Tradisional Melayu , untuk urut seluruh badan , urut persediaan berkahwin , urut pulih tenaga batin , Urutan Perubatan untuk masalah seperti sakit kepala / migrain , sakit pinggang , sakit lutut , bisa-bisa atau lenguh-lenguh badan , stroke / lumpuh dan lain-lain masalah.

Sila hubungi saya di talian 013-3239822 untuk Temujanji Urut.