Monday, April 19, 2010

Catatan Kursus Rawatan Islam (Perawat Intensif) - Alor Setar, Kedah.


Alhamdulillah… Segala Puji Bagi Allah swt yang telah mempermudahkan segala urusan untuk Kursus Rawatan Islam (Perawat Intensif) pada 16hb dan 17hb April, Di Alor Setar, Kedah. Terima Kasih saya ucapkan kepada pihak pengurusan Muzium Negeri Kedah yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk menganjurkan kursus tersebut di Dewan Theatrette Muzium Negeri. Tidak lupa kepada Saudara Azfarizal, selaku urusetia yang telah bekerja keras bagi memastikan segalanya berjalan lancar, juga kepada Saudara Ikram, saya ucapkan berbanyak terima kasih diatas segala bantuan yang diberikan, serta semua pihak yang terlibat menjayakan program tersebut.

Kepada semua peserta kursus, saya mengucapkan ribuan terima kasih. Semoga ilmu yang dikongsi pada hari tersebut dapat memberi manfaat kepada diri, keluarga dan masyarakat. Diharap ilmu tersebut dipelihara dan diamalkan dengan sebaik mungkin serta digunakan untuk kebaikan dunia dan akhirat….


"… Ya Tuhan kami, ampunilah bagi kami dosa-dosa kami dan hapuskanlah dari kami kesalahan-kesalahan kami, dan wafatkanlah kami beserta orang-orang yang berbakti” (Ali ‘Imran : 193)


…watawaffanaa ma’al abrar… watawaffanaa ma’al abrar…

Pendaftaran...

Memberi Penerangan

Khusyuk Mendengar...

Apa benda yang bulat-bulat di gambar tu...?

Sessi Praktikal...





Kepada Semua peserta... Selamat Menempuh Alam Rawatan...