Tuesday, May 18, 2010

Catatan Dan Gambar Kursus Rawatan Islam Di Ranau Sabah

Alhamdulillah... segala puji bagi Allah swt, dengan izin dan limpah kurniaNYA, Kursus Rawatan Islam (Perawat Intensif) di Ranau, Sabah telah berjaya diadakan pada 15hb dan 16hb Mei yang lalu. Terima Kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada En Idris selaku pembantu saya, juga kepada pihak penganjur iaitu En Jupirin dan sahabat-sahabat beliau, serta tidak ketinggalan kepada semua peserta yang telah menjayakan kursus selama dua hari itu.

Semoga ilmu yang dikongsi dapat dimanfaatkan bersama untuk diri, keluarga dan masyarakat.
Ilmu rawatan tidak habis disini sahaja dan tidak akan pernah habis, kerana ilmu Allah swt terlalu luas. Oleh itu proses pembelajaran adalah satu perkara yang berterusan sehingga ke akhir hayat.

Semoga Allah swt memberi petunjuk dan hidayah kepada kita semua pada setiap pandangan, penglihatan, pendengaran dan tutur kata, pada setiap lintasan-lintasan hati, pada setiap detik dan waktu, pada setiap gerak dan diam, pada setiap turun naik nafas, pada setiap zarah kehidupan yang kita lalui dan semoga dengan itu kita mendapat kejayaan untuk agama, diri, dunia dan akhirat. Amin.

Di sini saya paparkan beberapa gambar sewaktu kursus tempohari untuk tatapan kita bersama.


En Jupirin Selaku Penganjur Kursus sedang menguruskan pendaftaran peserta.


Menerangkan tentang keluasan ilmu scanning



Ingat ye... tangan perlu dibenteng...



Sessi Praktikal

Waahh... baik punya tarik... baguss... itulah kesungguhan...


Dah tarik jangan buang merata-rata ye... bahaya...


Menjamu selera


Semoga bertemu lagi...

Selamat Melangkah Ke Alam Rawatan...