Sunday, May 2, 2010

Selesai Kursus Perawat Advanced 01 Mei 2010...


Alhamdulillah... Selesai sudah Kursus Perawat Tahap Advanced yang diadakan di Taman Keramat, Kuala Lumpur. Didalam kursus ini, peserta didedahkan dengan pengisian ilmu tahap Advanced, teknik-teknik rawatan jarak dekat dan jarak jauh tahap Advanced, teknik memantapkan tenaga dalam, amalan dan latihan scanning / mata batin / kembara minda tahap Advanced serta Kuasa Minda tahap Advanced.

Kursus Perawat Advanced ini terbuka kepada mereka yang pernah mengikuti Kursus Rawatan Islam (Perawat Intensif). Atau kepada mereka yang ingin mengikuti Kursus rawatan untuk kedua-dua tahap sekaligus.

Untuk kursus-kursus rawatan yang diadakan di Kuala Lumpur, peserta terhad kepada lima orang sahaja. Ini adalah kerana kursus tersebut diadakan di bilik rawatan yang boleh memuatkan kurang dari sepuluh orang.

Ada juga diantara peserta yang hadir terdiri dari mereka yang mahukan pembelajaran dengan cara perseorangan. Oleh yang demikian kursus-kursus yang saya anjurkan diadakan pada bila-bila masa bergantung kepada permintaan walaupun hanya seorang peserta.

Kursus yang diberi berkonsep personal guide. Bagi sesiapa yang berminat sila hubungi / sms atau emailkan nama, no kad pengenalan dan alamat.