Thursday, October 28, 2010

Gambar Kursus Perawat Advanced di Ranau, Sabah

Bismillahirrahmanirrahim, segala puji bagi Allah swt yang memiliki setiap ketentuan, Yang menganugerahkan kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Dia kehendaki, dan Dialah juga yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Dia kehendaki. Dia memuliakan sesiapa yang Dia kehendaki dan Dia juga menghina sesiapa yang Dia kehendaki. Dalam kekuasaan Allah sahaja lah adanya segala kebaikan.

*

Dengan izin dan limpah kurniaNya maka berjaya sudah Kursus Perawat Advanced di Ranau, Sabah pada 23 dan 24hb October baru-baru ini.

*

Terima kasih saya ucapkan kepada En Jupirin dan sahabat-sahabat beliau yang lain, serta peserta-peserta yang hadir kerana telah bertungkus lumus berusaha untuk menjayakan program tersebut.

*

Didalam kursus ini, peserta diberi pendedahan tentang tenaga dalam dan tenaga luar biasa yang terpendam didalam diri manusia, kaedah untuk mendapatkan tenaga dalam yang luarbiasa tersebut dan juga teknik-teknik rawatan yang lebih advanced untuk merawat diri sendiri dan juga orang lain, secara rawatan jarak dekat ataupun jarak jauh.

*

Semoga ilmu yang dikongsi bersama dapat memberi manfaat kepada diri, keluarga dan masyarakat amnya.