Wednesday, April 20, 2011

Program Rehlah Di Pulau Besar, Melaka Bersama TIAF (lambat update...)


Bismillahirrahmanirrahim… oleh kerana kesibukan dengan urusan harian maka, saya tidak dapat mengemaskini blog ini mengikut masa. Di sini saya paparkan beberapa keping gambar yang diambil sewaktu saya mengikuti program rehlah di Pulau Besar, Melaka anjuran Terapi Islam Al-Fatah. Walaupun program ni dah berlangsung kira-kira dua minggu yang lalu.. tak mengapa lah.. saya kongsikan juga kisah ini.. Program ini lebih kepada program ilmiah berbentuk santai, banyak pengalaman-pengalaman menarik, yang memerlukan ketahanan Fizikal, Mental dan Spiritual... Saya dengar-dengar khabar, akan datang InsyaAllah diadakan pula program mendaki Gunung Stong kalau tak silap saya di Kelantan









Berkumpul Di Pusat Rawatan TIAF









Panggilan Pulau









Baru Tiba Di Pulau Besar.
















Ini laa orang kuat kita… Abang Ismail Rubani… Kami panggil beliau Wak Dragon.. Oleh kerana sudah ada yang bertanya jadi saya rasa saya perlu jelaskan... Abang Ismail Rubani bukanlah "Mail Kacip", beliau adalah individu yang lain.






Tazkirah bersama Ustaz Nazim kelihatan di sebelah, Penghulu TIAF.. Ustaz Wan Asrul.





Seperti biasa saya tetap berada teguh di belakang tuan-tuan semua… saya ni kan pemalu.. sebab tu duduk jauh2 kat belakang je.. :-)









Sempat lagi tersenyum… nak cover macho..

Keluarkan Pemformatan daripada pemilihan

Perrghhhh… memang Macho.. sambil mendaki dengan selamba nya jawab sms.. J






Hero2 Pulau Besar… dalam gambar ni Abang Ismail tidak kelihatan, kerana beliau memakai baju halimunan… J