Tuesday, January 24, 2012

Gambar Pusat Rawatan Yang Baru 22/1/2012..

Bismillahirahmanirrahim... Syukur ke hadrat Allah s.w.t, apa yang telah dirancang semakin hampir menjadi kenyataan. Terima kasih yang tak terhingga kepada sahabat-sahabat yang memberi sumbangan untuk menjayakan pusat rawatan yang baru ini. Kerja-kerja pengubahsuaian hampir 90% telah selesai, cuma tinggal beberapa perkara-perkara kecil saja lagi yang perlu di selesaikan.

Pemasangan air-cond tidak dapat di buat kerana cuti tahun baru cina, kedai banyak tutup. Saya harap InsyaAllah selewat-lewatnya awal bulan depan air-cond dapat dipasang. Tikar getah, langsir dan kerja-kerja hiasan dalaman pun tak siap lagi. Harapan saya tempat ini dapat digunakan untuk Kursus Urut Tradisional yang akan berlangsung pada 28 Januari (hari sabtu) ini. Jumlah penyertaan masih ada kekosongan, sesiapa yang nak turut serta kursus ni sila sms saya segera.

Ada yang bertanya, apakah nama yang akan saya berikan untuk pusat rawatan ini... Namanya masih sama.. Rawatan Islam & Urut Tradisional - Ustaz Azrin... :-) Akan datang nanti tak tahu laa pulak jika saya nak beri nama lain.. :-)

Pada hari Ahad yang lepas, saya dan dua orang sahabat yang lain "berganding tenaga" mengemaskan, membersihkan, mencuci tempat ini. Dah lama tak keluar peluh dan buat kerja-kerja berat, syukurlah ada yang membantu, kalau saya seorang yang buat mau terkehel pinggang dibuatnya.. :-)

Di bawah ni ada gambar-gambar bertarikh 22 Januari 2011, sesiapa yang bermurah hati nak beri sumbangan sangat-sangat dialu-alukan..

Kepada sahabat-sahabat yang bermurah hati ingin memberikan sumbangan untuk menjayakan pusat rawatan saya yang baru, sumbangan anda boleh di salurkan ke akaun saya CIMB 1416 006 1959 523 atas nama Azrin Abdul Karim.

wassalam


Gambar-gambar bertarikh 22 Januari 2011.