Friday, January 27, 2012

Gambar Pusat Rawatan Yang Baru 27/1/2012

Bismillahirrahmanirrahim, Segala puji bagi Allah s.w.t dengan puji-pujian yang tidak terhingga, dengan puji-pujian yang tidak mampu dipuji oleh makhlukNya, dan sekiranya manusia itu ingin menghitung nikmat yang diberikan Allah s.w.t, nescaya tiada lah ia dapat menghitung kerana terlalu banyaknya nikmat-nikmat yang telah Allah s.w.t limpahkan kepada kita pada setiap saat, pada setiap detik dan waktu, pada setiap gerak dan diam, pada setiap pandangan dan kerlipan mata, pada setiap turun dan naiknya nafas, pada setiap zarah kewujudan...

Segala ingatan kasih yang takzim dan berkekalan dan bersangatan dan ber-amatan dan bersungguhan dengan azam dan cita-cita yang tidak terhingga untuk Nabi Junjungan, Kekasih Allah, Rahmat bagi sekelian alam; Baginda Rasulullah s.a.w., Salam dan Selawat untuk Baginda s.a.w dan keturunan Baginda s.a.w sehingga hari akhirat...

Syukur ke hadrat Allah s.w.t, Pusat Rawatan yang baru telah mula menampakkan seri, insyaAllah hari ni saya nak pergi kedai air-cond, mungkin hari ni atau mungkin minggu depan baru boleh pasang air-cond, wallahu'aq'lam. Maklum lah... tahun baru cina.. masih ramai yang bercuti. Ada beberapa perkara lagi yang masih belum selesai, insyaAllah akan selesai dalam masa beberapa hari lagi.

Nampak gayanya, Kursus Urut Tradisional pada hari Sabtu ni mungkin hanya ditemani dengan kipas, kecuali kalau saya dapat pasang air-cond hari ni.. :-)

Terima kasih kepada para sahabat, Tuan, Puan, Dato', Dato' Seri, Tan Sri, Tun.... Terima kasih diatas sumbangan anda semua, moga2 amalan kita semua diterima Allah s.w.t sebagai pahala yang berkekalan, dan moga-moga kita semua dihimpun kan dan dapat berjiran tetangga bersama-sama dengan Nabi Junjungan kita Rasulullah s.a.w di akhirat nanti... Amin..

InsyaAllah dari semasa ke semasa saya akan update lagi gambar-gambar terbaru pusat rawatan ini, insyaAllah..

wassalam