Monday, January 16, 2012

Sumbangan Untuk Pusat Rawatan Yang Baru...


Bismillahirrahmanirrahim...

Syukur ke hadrat Allah s.w.t, dengan limpah kurniaNya telah menggerakkan hati sahabat-sahabat untuk menyumbang bagi dana pembinaan pusat rawatan yang baru.

Saya ada menerima sumbangan yang tidak diketahui nama penyumbangnya, saya mengucapkan berbanyak2 terima kasih. InsyaAllah saya akan gunakan sumbangan tersebut sebaik mungkin semoga sumbangan itu diterima Allah sebagai amal jariah tuan puan yang insyaAllah mendatangkan pahala yang berpanjangan.

Pembinaan masih dijalankan, dan insyaAllah saya berharap pusat rawatan ini dapat digunakan selewat2nya sebelum 28 januari 2011 ini. Terima kasih yang tidak terhingga kepada para penyumbang, insyaAllah saya akan menjalankan amanah para penyumbang dengan sebaik mungkin, dan insyaAllah setiap kali kami mengadakan majlis zikir disini, insyaAllah kami akan adakan sessi tahlil dan majlis zikir khas untuk para penyumbang dana.

Bukan itu sahaja, moga2 segala usaha dan ikhtiar kita membantu pesakit yang datang di sini, InsyaAllah Allah s.w.t kurniakan pahalanya untuk para penyumbang yang turut sama menjayakan pembinaan pusat rawatan ini.

Kepada sahabat-sahabat yang bermurah hati ingin memberikan sumbangan untuk menjayakan pusat rawatan saya yang baru, sumbangan anda boleh di salurkan ke akaun saya CIMB 1416 006 1959 523 atas nama Azrin Abdul Karim.

wassalam