Wednesday, July 20, 2016

Kepentingan Urut Persediaan Berkahwin


Urut Persediaan Berkahwin adalah satu perkara yang penting untuk bakal pengantin lelaki. Mereka yang ingin mendirikan rumahtangga, perlu ingat dan faham bahawa "nafkah batin' adalah satu perkara yang wajib di dalam perkahwinan.

Kegagalan melaksanakan kewajipan tersebut akan mengundang banyak masalah pada rumahtangga.

Ramai bakal pengantin lelaki yang fikir mereka perkasa dan sihat atau normal. Ini mungkin hanyalah "Ego" seorang lelaki semata-mata. Namun setelah mereka menjejakkan kaki dalam alam perkahwinan, ketika itu barulah mereka tahu yang mereka sebenarnya mempunyai masalah tenaga batin (tenaga kelelakian), dan ini adalah satu masalah yang besar.

Banyak perkara-perkara yang menyumbang kepada kegagalan pengantin lelaki untuk melaksanakan tanggungjawab "nafkah batin" terhadap isterinya. Dan si isteri pula pada awalnya tidak ambil kisah dan fikir bahawa ini adalah perkara yang remeh, lama kelamaan masalah ini menjadi seperti racun yang menjalar, yang mengakibatkan tekanan terhadap mental dan emosional si isteri hari demi hari.

Perkara "hubungan" suami isteri ini adalah fitrah semulajadi manusia yang normal. Allah hukumkan zina itu haram, dan Allah halalkan pernikahan.

Urut Persediaan Berkahwin adalah salah satu ikhtiar yang penting untuk memastikan masalah kegagalan ini tidak berlaku.

Sila hubungi saya (telefon/message/whatsapp) di 011-5112 9337 untuk urut persediaan berkahwin untuk dapatkan temujanji ikhtiar rawatan.