Monday, November 28, 2016

Kursus (Bersiri) Rawatan Islam Siri 1 - Kuala Lumpur


Kursus (Bersiri) Rawatan Islam Siri 1.

- Menangani masalah Jin, Sihir, Saka, dll.

- Perluasan syarah kursus kepada masalah sakit fizikal, mental, emosional, spiritual, yang berkaitan.

- Merawat diri sendiri, keluarga dan boleh merawat masyarakat.

- Bimbingan khusus secara bersiri, berperingkat dan terperinci untuk satu2 topik.

- Bilangan perserta yang terhad untuk satu2 sessi bagi memudahkan lebih fokus dan personal coach.

- Bimbingan khusus untuk rahsia kekuatan rohani yang mantap.

- Ijazah khusus amalan2 bersanad yang ampuh.

- dan banyak lagi..

*** Penyertaan di buka kepada mereka yang benar2 berminat, yang menghargai ilmu, yang ingin mendapatkan bimbingan rohani, yang benar2 ingin belajar, yang ikhlas, yang sabar, yang boleh berlapang dada di dalam perbezaan pendapat selagi tidak menyalahi syara', ***

Tarikh kursus akan dimuktamadkan setelah sekurang2nya 10 orang perserta telah terkumpul.

Kursus bertempat di Kuala Lumpur

Yuran penyertaan Rm90 seorang untuk satu siri kursus.

Bagi yang berminat, Sila whatsapp maklumat berikut ;

Nama penuh :
Tarikh lahir:
Dari kawasan/negeri :

Sila whatsapp maklumat tersebut dengan segera di no : 013 3239822

Kursus Rawatan di kawasan Kedah, Sabah, Sarawak dan lain2 negeri juga ada di anjurkan, sila whatsapp saya untuk maklumat lanjut.

Wednesday, July 20, 2016

Kepentingan Urut Persediaan Berkahwin


Urut Persediaan Berkahwin adalah satu perkara yang penting untuk bakal pengantin lelaki. Mereka yang ingin mendirikan rumahtangga, perlu ingat dan faham bahawa "nafkah batin' adalah satu perkara yang wajib di dalam perkahwinan.

Kegagalan melaksanakan kewajipan tersebut akan mengundang banyak masalah pada rumahtangga.

Ramai bakal pengantin lelaki yang fikir mereka perkasa dan sihat atau normal. Ini mungkin hanyalah "Ego" seorang lelaki semata-mata. Namun setelah mereka menjejakkan kaki dalam alam perkahwinan, ketika itu barulah mereka tahu yang mereka sebenarnya mempunyai masalah tenaga batin (tenaga kelelakian), dan ini adalah satu masalah yang besar.

Banyak perkara-perkara yang menyumbang kepada kegagalan pengantin lelaki untuk melaksanakan tanggungjawab "nafkah batin" terhadap isterinya. Dan si isteri pula pada awalnya tidak ambil kisah dan fikir bahawa ini adalah perkara yang remeh, lama kelamaan masalah ini menjadi seperti racun yang menjalar, yang mengakibatkan tekanan terhadap mental dan emosional si isteri hari demi hari.

Perkara "hubungan" suami isteri ini adalah fitrah semulajadi manusia yang normal. Allah hukumkan zina itu haram, dan Allah halalkan pernikahan.

Urut Persediaan Berkahwin adalah salah satu ikhtiar yang penting untuk memastikan masalah kegagalan ini tidak berlaku.

Sila hubungi saya (telefon/message/whatsapp) di 013 3239822 untuk urut persediaan berkahwin untuk dapatkan temujanji ikhtiar rawatan.

Tuesday, July 19, 2016

Masalah Tenaga Batin / Masalah Nafkah Batin Mengundang Penceraian dalam Perkahwinan

Urut Tenaga Batin atau Urut Pulih Tenaga Batin bukanlah satu kaedah urutan dengan menggunakan tenaga kebatinan seperti tenaga dalam dan sebagainya.

Urut Tenaga Batin atau Urut Pulih Tenaga Batin adalah satu kaedah urutan untuk ikhtiar merawat masalah "tenaga kelelakian".

Jika tiada masalah "tenaga kelelakian" sekalipun, ramai juga yang mendapatkan khidmat Urut Tenaga Batin sebagai urutan berkala (macam servis kereta), samada 3 bulan sekali atau 6 bulan sekali.

Di dalam hal rumahtangga (perkahwinan), "Nafkah Batin" adalah satu kewajiban yang wajib di tunaikan oleh suami isteri.

Kegagalan kronik seorang suami untuk memberi Nafkah Batin kepada isterinya, adalah satu masalah yang besar. Dan ianya hingga boleh  melayakkan seorang isteri menuntut fasakh.

Fasakh bolehlah ditakrifkan sebagai pembubaran atau pembatalan perkahwinan oleh perintah mahkamah. Jenis perceraian ini pada amnya adalah perceraian dengan cara baik.

 “(Mereka) bolehlah berpegang dengan cara yang makruf atau bercerai dengan cara yang baik, bolehlah kamu pegang mereka dengan cara yang baik. Dan janganlah kamu pegang mereka dengan maksud membuat mudarat, kerana kamu hendak melakukan kezaliman terhadap mereka, dan sesiapa yang melakukan demikian maka sesungguhnya dia menganiayai dirinya sendiri.” (al-Baqarah, ayat 229 - 231)


Di bawah peruntukan Enakmen Undang-undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003, perceraian melalui fasakh diletakkan mengikut Seksyen 53. Seksyen 53 (1) menetapkan bahawa: Seseorang perempuan atau lelaki, mengikut mana-mana yang berkenaan, berkahwin mengikut hukum syarak adalah berhak mendapat suatu perintah untuk mem-bubarkan perkahwinan atau fasakh atas satu atau lebih daripada alasan yang berikut iaitu:

• Tempat di mana beradanya suami atau isteri tidak diketahui selama tempoh lebih daripada satu tahun;

• Suami cuai mengadakan peruntukan nafkah selama tempoh tiga bulan;

• Suami atau isteri dihukum penjara selama tempoh tiga tahun atau lebih;

Suami atau isteri tidak menunaikan, tanpa sebab yang munasabah, kewajipan perkahwinannya (nafkah batin) selama tempoh satu tahun;

Suami mati pucuk pada masa perkahwinan dan masih lagi sedemikian dan isteri tidak tahu pada masa perkahwinan bahawa suami mati pucuk;

• Suami atau isteri gila selama tempoh dua tahun atau sedang menghidap penyakit kusta atau menghidap penyakit kelamin dalam keadaan yang boleh berjangkit;

• Isteri, selepas dikahwini oleh wali mujbir sebelum ia mencapai umur baligh, menolak perkahwinan itu sebelum mencapai umur 18 tahun, dan ia belum disetubuhi oleh suaminya itu;

• Suami atau isteri menganiayai isteri atau suaminya;

Bahawa walaupun empat bulan berlalu tetapi isteri masih belum disetubuhi kerana suami sengaja enggan menyetubuhinya;

• Isteri tidak izin akan perkahwinan itu atau izinnya tidak sah, sama ada oleh sebab paksaan, kesilapannya ketidaksempurnaan akal, atau hal keadaan lain yang diakui hukum syarak;

• Pada masa perkahwinan itu, isteri sungguh pun berkebolehan memberi izin yang sah, adalah seorang yang sakit otak, sama ada berterusan atau berselangan, dalam erti Ordinan Sakit Otak 1952 (Ord. 31/52) dan sakit otaknya adalah daripada suatu jenis atau setakat yang menjadikannya tidak layak berkahwin; atau

• Apa-apa alasan lain yang diiktiraf sebagai sah bagi membubarkan perkahwinan atau bagi fasakh di bawah hukum syarak.


Sila hubungi saya (telefon/message/whatsapp) di 013 3239822 untuk temujanji "Urut Tenaga Batin atau Urut Pulih Tenaga Batin"

Friday, September 18, 2015

Rawatan Jarak Jauh - Ustaz Azrin

Bismillahirrahmanirrahim...

Sekian lama saya menolak segala hajat2 pesakit yang ingin mendapatkan rawatan secara jarak jauh, atas sebab2 tertentu.


Namun, hari ini saya telah terbuka hati untuk menerima permintaan pesakit2 untuk mendapatkan rawatan secara jarak jauh, bergantung kepada jenis masalah dan penyakit.


Di sini saya sertakan di antara syarat2 untuk rawatan jarak jauh.

1. Keyakinan mutlak bahawa perawat hanyalah berikhtiar menurut keilmuan masing2, dan kesembuhan mutlak hanyalah dari Allah s.w.t

2. Bagi pesakit yang beragama Islam, seboleh mungkin perlu menjaga kewajiban solat 5 waktu.

3. Pesakit akan di rawat secara jarak jauh dalam tempoh seminggu, dan dalam tempoh itu pesakit akan dipantau, dibimbing, diberikan amalan2 ringkas yang penting untuk di amalkan.

Disiplin / kerjasama pesakit semasa rawatan amat penting, seperti mandi dan minum air rawatan dan lain-lain perkara lagi.

4. Selepas tempoh seminggu rawatan, sekiranya mahu, pesakit boleh meneruskan rawatan jarak jauh tersebut atau boleh menamatkannya.

Sila hubungi saya melalui mesej, whatsapps, telefon, atau jika tidak ada kemudahan whatsapps sila email saya. (mesej saya untuk beritahu anda telah menghantar email berkaitan hajat rawatan jarak jauh)


Sila hubungi saya untuk penerangan lanjut.

Hp - (call, mesej, whatsapps) : 013 3239822
email : ustaz.azrin@gmail.com

Friday, April 17, 2015

Pengusaha Kantin dan Serangan Sihir

Saya ada seorang student yang pernah mengikuti kursus rawatan islam yang saya anjurkan... Dia ni baik orangnya... cuma, selepas dia mengikuti kursus, saya terputus hubungan dengannya.

Sudah hampir 3 tahun saya tak bertemu dengannya, bulan lepas dia datang berjumpa saya untuk dapatkan bantuan merawat ibunya yang sakit.

Dia menceritakan, setelah tamat kursus, macam2 dugaan menimpanya, menyebabkan dia sibuk dengan urusan kerja/perniagaan. Dia berjaya mendapat tender kantin di sebuah kilang yang besar. Dalam kilang tersebut ada lagi beberapa kantin yang lain.

Yang menjadi masalahnya, boleh dikatakan kesemua pengusaha kantin di situ mengamalkan sihir, dengan tujuan untuk menjatuhkan pengusaha kantin yang lain, untuk berebut tender kantin (supaya pesaing tutup kantin, dan mereka akan ambil alih), dan untuk melariskan jualan mereka.

Saban hari student saya ni selalu jumpa benda2 pelik dalam kantinnya itu, jumpa batu2 pelik dalam freeze, jumpa ikatan2 kain berwarna kuning, merah, hitam diikat di sudut2 tertentu, dan macam2 lagi.

Dia, ibunya dan pekerja2nya yang mengusahakan kantin tersebut, selalu sahaja tidak sihat. Pekerja2 nya juga selalu berhenti tanpa sebab dan bersilih ganti. Pernah satu ketika, seorang pekerjanya dengan tak semena2 kerasukan di dalam kantin tersebut dan nampak macam2 makhluk yang mengerikan di situ.

Hari demi hari dia terus bertahan berniaga di situ, sedangkan hasil keuntungannya tidak lah memberangsangkan, hanya cukup untuk bayar gaji pekerja, buat pusingan untuk berniaga dan sekadar cukup2 makan sahaja.

Satu perkara pelik yang menjadi tanda tanya, dia sering melihat ada beberapa pengusaha kantin yang lain sering berlegar2 berpusing2 di kantinnya sambil mulut berkumat-kamit.

Dan yang lebih mengejutkan lagi ada beberapa pengusaha kantin di situ terus terang mengaku menggunakan pendamping/bantuan jin untuk perlindungan dan sebagai pelaris untuk berniaga, serta memberi amaran kepadanya supaya jangan cari pasal di situ.

Satu hari, seorang pengusaha kantin di situ bertemu dengannya dan bertanya, "kau ni pakai ilmu apa ya?"

"Mana ada pakai ilmu apa2, saya berdoa pada Allah je bang", jawab student saya.

"Mustahil kau tak pakai apa2 ilmu, sebelum2 ni dah ramai orang yang usahakan kantin tempat kau berniaga sekarang, paling lama mereka tahan pun 2 minggu, semua berhenti berniaga, engkau berniaga kat sini boleh bertahan dah dekat setahun", jawab pengusaha kantin tersebut dengan muka ala2 samseng kampung dusun.


- Student saya beritahu saya, "kursus yang ustaz ajar tu ada banyak amalan, saya takde masa nak amal semua. Saya cuma amal satu ayat saja tak putus2 saya jadikan zikir, iaitu doa Sayyidina Khalid Al Walid (r.a)..."

"Bismillahillazi laa yadhurru ma'asmihi syai'un fil ardhi walaa fissama iwahuwassami'ul 'alim"...

- Amalan yang sedikit, tetapi istiqamah (berterusan) -

Amalan Sihir Dalam Perniagaan...

Pada pengamatan dan pandangan peribadi saya, boleh dikatakan penggunaan amalan2 sihir dan khurafat dalam bidang perniagaan agak berleluasa. Ianya tidak terhad pada bangsa melayu yg dikatakan beragama islam sahaja... yang bukan islam pun ramai juga mengamalkan sihir utk perniagaan...


Diantara tujuan2nya SEBAGAI PELARIS, jin2 sihir akan bertindak menutup pandangan2 / kemahuan2 manusia lain untuk pergi ke kedai pesaing. Kesannya, kebanyakan pelanggan yang lalu akan terlihat kedai pesaing seolah2 tutup (tidak berniaga).

Pesaing dan keluarganya akan jatuh sakit, serta tidak ada semangat untuk berniaga. Ada kes peniaga yang sudah sampai di kedai, tetapi balik semula ke rumah, tidak mahu membuka kedai tanpa sebab.

 Jin2 sihir kencing atau menabur najis ke dalam makanan (jika restoran / kedai makan), menyebabkan pelanggan akan sentiasa teringat2 dan berkeinginan utk berkunjung/membeli di kedai tersebut. Kesan sampingan pada pelanggan pula menyebabkan pelanggan menjadi malas untuk solat atau beramal soleh, bersikap panas baran, selalu mengantuk, timbul sakit2 pelik yg sukar sembuh, seperti sakit kulit, angin yang banyak dalam badan, muntah bila mendengar bacaan Al Quran dan sebagainya.

Selain dari bertujuan sebagai pelaris, amalan sihir dalam perniagaan juga digunakan untuk BEREBUT KEDAI / TAPAK PERNIAGAAN (seperti tapak gerai / pasar malam / pasar Ramadhan)

 Jin2 sihir akan bertindak menyerang tuan punya kedai dan keluarganya sehingga jatuh sakit, akan jadi malas yg keterlaluan, atau akan mengakibatkan kerugian yg besar dalam perniagaan sehingga terpaksa tutup kedai.

Diantara tanda2 premis perniagaan yang terkena sihir ialah, suasana kedai nampak suram dan tiada tarikan, pelanggan yang masuk ke kedai tersebut mengalami sakit/pening kepala secara tiba2, kerap jumpa benda2 pelik dalam kedai, contohnya kaca dalam makanan, banyak lalat atau tikus walaupun dah usaha menghalaunya, makanan atau minuman dalam kedai tersebut terlalu cepat basi atau rosak, pelanggan tak nampak kedai atau kedai tersebut kelihatan tutup pada pandangan pelanggan.

Diantara kaedah / bahan2 sihir yang selalu digunakan ialah bahan2 yang kotor dan juga pemujaan2 jin / syaitan. Bahan2 seperti tanah kubur, air mandian mayat yang mati dalam keadaan mengerikan, darah / bangkai anjing hitam, patung2 sihir yang dipuja biasa digunakan untuk tujuan sihir perniagaan ini.

Ramai yang bertanya saya bagaimanakah kaedah untuk merawat masalah sihir2 yang melibatkan hal ehwal perniagaan ini. Kita kena faham, ada banyak faktor yg mempengaruhi tahap2 kekuatan serangan sihir, ada yang kita boleh rawat secara DIY (do it yourself), ada yang kita perlu jumpa perawat...

Tahap kekuatan sihir bergantung pada tahap keilmuan ahli sihir dan level2 jin / syaitan yg digunakannya. Ada jin2 sihir yang level "cap ayam", ada jin2 sihir yang level "ifrit", ada kaedah2 sihir yang rumit dan ada pula kaedah2 sihir yang lebih "straight foward".

Tahap benteng / kekuatan rohani mangsa juga mempengaruhi sejauh mana kesan / impak sihir tersebut.

Tahap kemampuan perawat / kaedah rawatan yg digunakan juga penting dalam menangani masalah2 sihir sebegini.

Ada keilmuan yang kita boleh kongsi secara "public", ada kaedah yang hanya boleh dikongsikan secara tertutup atau "berdepan". Ini adalah salah satu dari strategy "peperangan".

Sekiranya saya kongsikan secara "public" kaedah2 tahap gaban untuk menentang sihir2, rahsia senjata2 dan kaedah2 yang saya gunakan bakal diketahui oleh ahli sihir. Ini memudahkan mereka untuk "counter attack" (melakukan serang balas) atau memperbaiki kaedah2 sihir yang mereka amalkan.

Sebab itulah, ada perkara yang boleh kita awam kan, dan ada yang perlu kita khususkan. InsyaAllah ada masa nanti saya nak kongsikan satu kisah yang kita boleh ambil i'tibar dan ilmunya berkaitan dengan kaedah menangani masalah sihir dalam perniagaan.

... bersambung...

Wednesday, April 8, 2015

Budak 2 tahun buta akibat gangguan jin?

Semalam saya merawat seorang kanak2 berumur lebih kurang 2 tahun... sejak beberapa bulan yang lalu, tanpa apa2 sebab, deria penglihatan dan pendengaran kanak2 tersebut semakin lemah dan semakin hilang...

Kini dia hampir 98% buta kedua belah mata... dan tidak dapat mendengar...

Aduhai... runtuh dan hiba hati saya melihat kanak2 tersebut...

Al kisahnya... bila saya rawat kanak2 tersebut, tak semena2 ibunya pula yang kerasukan, dan jin yang merasuk itu mengaku menyebabkan kanak2 tersebut buta dan hilang pendengaran...

Wallahul musta'aan...

Tuesday, April 7, 2015

Sihir anak sendiri, rebut hak penjagaan anak selepas penceraian suami isteri...


Menggunakan sihir dalam kes2 perebutan hak penjagaan anak2 kerana penceraian ibu bapa adalah sangat zalim...

Bayangkan.. anak2 yang masih kecil dikenakan sihir dengan tujuan supaya anak2 tersebut cenderung utk memilih samada untuk tinggal dengan ibu atau bapanya...

 Perkara keji ini dilakukan oleh ibu bapa kepada anak itu sendiri atau nenek atau datuk kepada kanak2 tersebut. Mungkin mereka tidak berniat sebegitu, mungkin niat asal kononnya ingin "berubat", lalu mereka bertemu dengan perawat2 atau bomoh2 yang menggunakan kaedah2 yang tidak diredhai Allah, kaedah2 perawatan yang menggunakan pemujaan2 jin dan syaitan.

Kasihan... akibatnya, kecik2 lagi dah ada berpuluh2 jin duduk dalam badan... diantara kesan2nya, anak2 yg terkena sihir ini jadi demam / sakit yang berlarutan, degil, buas, ganas, suka bergaduh, suka mencuri, bodoh, dungu, hingga boleh akibatkan kecacatan deria / anggota... rosak masa depan budak...

Ada segelintir manusia lebih mementingkan keegoan diri... kerana mereka tak dapat terima hakikat kebenaran...

***Sayangi Anak Anda***

Tuesday, March 11, 2014

Kursus Rawatan Islam (Masalah Sihir & Gangguan Jin) Di Limbang, Sarawak - 18 April 2014

Bismillahirahmanirrahim... Assalamu'alaikum warahmatullah.

Untuk makluman pembaca sekelian. InsyaAllah KURSUS RAWATAN ISLAM (Mengatasi Masalah Sihir Dan Gangguan Jin) akan diadakan di Limbang, Sarawak pada 18 April 2014.

Sekiranya berminat sila sms. Sila hubungi/sms Ustaz Ahmad di 013 8438411 untuk maklumat lanjut (yuran dan lokasi kursus).


Atau boleh juga menghubungi/sms saya di 013 3239822.

Penyertaan adalah terhad. Sila hubungi segera untuk pengesahan kehadiran anda.

Terima kasih, wassalam.

Friday, December 27, 2013

Kursus Rawatan Islam - Masalah Sihir & Gangguan Jin - 4 Jan 2013

Bismillahirahmanirrahim... Assalamu'alaikum warahmatullah.

Untuk makluman pembaca sekelian. Oleh kerana adanya beberapa permintaan, maka InsyaAllah pada 4 Jan 2014 bersamaan dengan hari sabtu depan, saya akan adakan KURSUS RAWATAN ISLAM (Mengatasi Masalah Sihir Dan Gangguan Jin) di Pusat Rawatan saya di Taman Cempaka ampang.

Kursus bermula jam 10 pagi sehingga jam 5.00 petang.Yuran RM330 untuk seorang peserta.

Sekiranya berminat sila sms Nama Penuh di hp saya 013 3239822. Penyertaan adalah terhad. Sila hubungi saya segera untuk pengesahan kehadiran anda.

Terima kasih, wassalam.